Bahagian Tubuh Wanita Yang Menghairahkan Lelaki

Betis dan Lutut

Wanita yang apabila berjalan bergesel betis dan lututnya amat disukai lelaki, walaupun wanita ini tidak begitu menggoyang pinggulnya. Cara berjalan sebegini membayangkan bahawa faraj wanita itu kecil dan sempit, dan sempitnya faraj wanita menjadi kesukaan lelaki.


Pinggang

Lelaki lebih tertarik pada pinggang yang ramping kerana ianya mudah digoyang sewaktu berjimak. Goyangan sewaktu jimak dilakukan oleh wanita, dayungan biasanya dilakukan oleh lelaki. Goyangan ini memberikan kenikmatan yang lebih tinggi kepada lelaki.


Pipi

Ciuman yang melazatkan penciumnya berada pada sasaran pipi yang licin, bersih dan halus, oleh kerana itu ramai lelaki lebih menyukai wanita yang berpipi licin.


Dada dan Payudara

Terdapat pertalian antara bidangnya dada wanita dengan payudaranya. Jika dadanya bidang, maka payudaranya tidak begitu nyata bentuknya. Sekiranya dada kecil, payudara adalah lebih jelas bentuknya dan tampak membengkak dan naik. Keadaan inilah yang menarik oerhatian lelaki.


Alis Mata

Sekiranya alis mata wanita halus tersusun rapi, ia dianggap sebagai kesukaan kaum lelaki.


Dahi

Apabila dahi wanita luas, ia dianggap dahi yang sempurna oleh lelaki. Dahi wanita adalah tempat di mana lelaki akan menemukan dahinya.


Bibir dan Lidah

Lelaki lebih menyukai bibir yang nipis dan lidah yang lonjong kerana ia dianggap menikmati kucupan semasa istimta’ mahupun jimak. Pada zaman ini, kucupan lidah lebih disukai dan membangkitkan syahwat 3 kali ganda berbanding dengan ciuman ke pipi, dua alis mata, antara 2 lubang hidung dan pada tengkuk wanita yang mampu membangkitkan syahwat sebanyak 25 peratus.


Faraj

Pada lelaki, bentuk faraj wanita tidaklah menjadi persoalan besar. Tetapi ramai lelaki lebih sukakan wanita yang mempunyai lubang faraj yang kecil kerana ia dianggap dapat memegang dan menyepit zakar lelaki dengan lebih utuh tatkala jimak. Walaupun begitu, seni kemutan dianggap lebih penting dari besar atau kecilnya lubang faraj, kerana ini dianggap lebih memberi kesan kenikmatan kepada lelaki.



Bantu Kami Hanya Perlu Tekan Link Ini!

0 comments:

Post a Comment